Benvinguts al Bloc del CEIP OLVAN

Aquest és el Bloc del projecte "Coneix l'Entorn del meu poble"que fem conjuntament amb el CdA de l'Alt Berguedà

divendres, 26 de febrer del 2010

DESCRICIÓ DE L'ITINERARI

Sortim de la plaça rodona a ¼ de 10 i tot seguit ens encaminem a la granja dels Batllaura i allà hem vist els porcs. Després de la visita hem continuat camí a l’Indòmit. Hem seguit baixant fins la font del Fèlix a continuació hem seguit la carretera fins passar a el costat de Cabots.

Va sortir el sol i hi havia molt bona temperatura.
Vam passar pel costat del Pantà de Gironella o Pantanet. Vam fer un tros de baixada i vam arribar a la riera La Portella. Per creuar-la vam haver d’agafar pedres i posar-les al mig de la riera. Després de creuar la riera vam fer una pujada molt forta i llarga. Quan es va acabar la pujada vam caminar una estona a l’ombra i finalment vam veure la casa de Fuives.

Vam passar per la masia la Pubilla i vam veure unes vaques. Quant vam arribar a Fuives vam esmorzar. A Fuives ens van ensenyar els rucs i unes vaques i vedells que tenen,també vam visitar un museu i vam mirar dos videos sobre els rucs.

Hem vist una esplanada on s’havia buscat petroli. Desprès vam anar a dinar a la riera de la Portella. En acabar vam anar per un caminet al mig del bosc fins a Farreres.

Quan varem ser a Ferreres varem agafar un camí fins arribar el polígon industrial. Allà vem fer un visita a la fabrica de Macusa. Allà ens van ensenyar com polien la fusta, com en feien caixes, bigues, balles de la carretera etc… I en acabat vem agafar el camí de tornada capa l’escola.